Caught in the net

Hahahaha börjar få panik av mitt bloggbombande, har inte postat nåt på hur länge som helst å nu kommer allt bara....det är som när nånting...nee nu ska jag inte dra en massa liknelser för det kommer bara spåra ur haha!

Aaaaaaaanyyywaaaaaaaays, jag köpte faktiskt dessa handskar också, även dom i Paris. De införskaffades på Mango i gallerian Les Qu4tre Temps, i Le Defense. Jag gillar 50/50-actionen som pågår på dessa, med nät och skinnkombinationen. De hänger för tillfället med mig varje dag, så att mina händer känns lite extra Seksi Pepsi.

("Seksi Pepsi", en turkifierad version "sexy pepsi", är ett uttryck från 2003 tillhörandes en turk som tydligen kände sig något dragen till mig å min vän, då vi promenerade längs stranden. Detta följdes av den väl menade komplimangen "J-Loooooooo"...men det lät lite mer som "Jey-Lååååååååh"...vi analyserade detta på vår fortsatta promenad och kom fram till att "seksi pepsi" va menat till min vän, då hon gled omkring med en untouchable aura, och "J-Lo" var menat till mig, pga av mina nedre-baksida-tillgångar. Turken stod på samma ställe dagen efter...å dagen efter det....å dagen efter det...å dagen efter...han jobbade ju faktiskt där!)

//B

Kommentarer
Postat av: Chiman

ser att jag missat en hel del här ;) work it baby!!

2010-04-15 @ 11:16:09
Postat av: B

Yup, back on track nu...i alla för för stunden =)

2010-04-17 @ 09:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0