Colours by Monki



Har ju inte bara köpt skor faktiskt. Har ju köpt en stooooor bag från Monki, en clash från 80-talet! Föll pladask direkt. Initialtanken var ju "aaamen jag kan ha den i sommar" som det mesta jag köper, men just nu tjänstgör den som DJ-väska!!! Den får hänga med mig de sena nätterna som jag måste hustla för min överlevnad! Hahaaaaaa! "I´m a hustler I´m a I´m a hustler..."
Dessutom har jag köpt ett par sneakandals...tycker att sandalerna har en lätt sneakerkänsla över sig, så jag morfa med benämningen lite...det blev korall och inte svart, som är den andra färgen de finns i... Och som sagt, jag har inte bara köpt skor...har köpt sandaler också hahaaaaaa!

//B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0