Lips Don´t Lie


Som tidigare nämnt, är jag ett Juicy Tube-freak, MEN då å då vill jag ta en paus från klibbet å köra lite back to basics. Jag minns när jag var liten å bara satt å titta på mamma när hon sminkade sig å hur hon elegant toppade hela looken med rött eller ceriserosa läpptstift. Beautiful! Som många andra små flickor ville ju jag så klart också sminka mig å jag lyckades väl smyga mig in i mammas sminklåda ett par gånger, som resulterade i lika många gånger misslyckade försök. Bildbevis finns från när jag var ca 5 år kanske, med läppstift överallt i ansiktet, förutom där det ska vara =)
Nu, 20-25 år senare, när pricksäkerheten är betydligt bättre, blir ju även resultatet något bättre. Så nu i veckan köpte jag ett rött läppstift från L´Oréal och ett rosa från Nivea. Det röda hittade jag ganska snabbt, men just den rosa poppiga nyansen var en jakt i många hyllor å ställ. Jag skulle hitta den, till varje pris! Jag hittade den i alla fall och är mycket nöjd med mina köp. Måste man köpa läppennor nu också?
Puss Puss


//B

Kommentarer
Postat av: Azize

Oh la la! snyggt :)

2010-04-19 @ 18:22:44
Postat av: Chiman

lips lips lovely ! ingen läppenna, är du hindi bindii med brunläppenna och ljust läppstift haha..

2010-04-19 @ 20:33:39
Postat av: Bilge

Gracias! =)



Hahaha nee Chiman, jag e hon den där tjejen i "Hej killar! Vill ni prata med en snygg tjej"-reklamen, hon som kommer hem å slänger sig på sängen i nån svart klänning eller nåt, med trashilicious make up!



Nemen tänkte om man skulle köpa i samma färg som lipsticken, men jag orkar inte med sånt tror jag, får pricka rätt med läppstiftet helt enkelt =)

2010-04-19 @ 21:30:29
Postat av: Chiman

Jaa den reklamen... hon är ju hemsk, definition på trash brud..blont hår med oattraktiv utväxt och läppennan usch... haha



Ja faktiskt det skulle vara nåt, i samma färg som läppstiftet eller den här benvita läppennan från Makeup store för att bara markera läpparnas linjer :)

2010-04-20 @ 14:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0