Pump...pump...pump...pump it up



Många ensamma nätter har jag önskat att jag haft ett par Reebok Pump...guess what!? Nu har jag det!!! Första Pumpen kom 1989 och revolutionerade sedan på 90-talet med sin pumpfunktion i plösen för ökad passform. Pumpa med stora kudden å släpp ut luften med den lilla. Jag hade ett par pumpskor när jag gick i mellanstadiet, dock ett par L.A. Gear Regulators, vita med orange å svarta detaljer, men som blivit missplacerade i en flytt. Jag har sedan dess drömt om ett par nya. Egentligen vill jag ha ett par klassiska i svart eller vitt med orginalpumpen i orange, men jag fick syn på dessa och tänkte att, klassikerna kommer ju ändå finnas sen också (även om det är ruskigt svårt att hitta i tjejstorlekar) så jag hoppar på dessa Pumps i silver å skiner lite. "I´m gonna let it shine, let it shine, let it shine, let it shiiiiine...."
Shiiiiine oooon!

//B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0