"You can dust it off n´ try again..."





Hittade lite bilder från en provrumsprovning som var med i E-kuriren. Jag å en kompis var runt å testade provmöjligheterna i provrummen i stan. Utrymme, ljus, insyn med mera. Jag tog tjejhytterna, han tog killhytterna å vi splitta på uni-hytterna.
Tyckte att de här bilderna passar för stämningen jag brukar komma in i varje år vid den här tiden (även om jag är lite påpylsad här)...shoppa - EXTRA MYCKET! Det blir ju sååååå. Fint väder. Solen skiner. Man får lite färg. Ser en massa saker som man vill ha...DOCK måste jag säga att jag inte är nån provrumstryckare...men det finns undantag, till exempel om det är nåt av dyrare kaliber å som e ganska dumt att plocka som impulsköp. Men det skadar självklart inte att prova...man SKA prova...bara jag som får panik bland folk å alla kroppsodörer....
Keep on tryin´!

//B


Kommentarer
Postat av: Azize

haha. vilket roligt reportage!



Puss min fina. såg ditt mail men jag hann inte svara satt fast i möten hela dagen. puuuusss hörs snart!

2010-04-27 @ 01:17:58
URL: http://zize.blogg.se/
Postat av: Bilge

Det va kul faktiskt, men varmt haha! ta på-ta av-ta på-ta av... =)



Hooollaaaa! pusssss

2010-04-27 @ 19:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0