"A sex symbol becomes a thing. I just hate to be a thing." - MM



Mycket födelsedagar nu och det ska hittas presenter till alla, men av naturen och jungfruns egenskaper är jag petig och vill ha det absolut bästa för personen i fråga och inte bara nåt "kul" eller nåt "fint". Presenten ska helst vara speciell och kanske lite "fyndig". Självklart har det funnits tillfällen då man har fått göra akutköp, men som sagt, det bästa möjliga efter bästa möjliga förutsättningar. Häromdan stötte jag på detta paraply som jag tycker passar perfekt till en vän som nyligen fyllt år- hon gillar Marilyn Monroe...och det är crappy väder. Så ett Marilyn-Warhol-paraply kändes som en bra idé.
Marilyn Monroe har, förutom den i rubriken, en del sköna citat. Nu vet inte jag om alla dessa är sanna, men de är ändå sköna uttryck. Se hennes och andras citat på www.brainyquote.com

//B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0