Ich KaufE Alles









Jag har äntligen fått tummen ur och köpt en riktig säng, efter att jag snackat om det i ett antal år...men så tittade jag runt i min lilla 1:a och såg att jag faktiskt plockat på mig en del från IKEA till dags dato. Det som lägger grunden till mitt sov/vardagsrum, är svartbruna möbler från just IKEA. MEN med så mycket annat crap som jag har, så känner jag ändå inte att det upplevs sådär sterilt och tråkigt i mitt lilla näste. Lite svart/vit kontrast, animalprints och inslag av rosa och orange, som ger en sommarkänsla med lätt karribisk bris året runt. Och nuförtiden så sover jag som om jag vore på semester varje...Zzzzzzzzzzzz...

//B

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0