fivesixseveneight?



Pic: gpssurlacomete.wordpress.com

Jag har sen födseln haft överaktiva dansleder, men det va inte förrän jag va 8 år gammal då en av mina få idoler nånsin Paula Abdul (min sister from another mister/3 år äldre tvilling, vi kan kalla henne "M", hade Madonna som idol...lite vågad sådär...i de lugnaste vatten, M...) levererade "Straight Up", som min rytmiska framtid började ta form. Innan denna video/låt fanns det bara 2 videos/låtar som hade präglat vägen till min musikvärld: "Let´s Groove" med Earth Wind and Fire å "Can You Feel It" med The Jacksons (formerly known as The Jackson 5)...jag hade dessa 2 videor inspelade å tittade på dem titt som tätt från den ålder då jag började uppfatta sånt som är på TV "på riktigt". Anyyywaaaaayz, dans är min stora passion å jag kommer alltid ångra att jag inte satsade mer på denna konstform...men men....livet är en dans, är det inte så? Dock inte alltid på rosor...
Jag räknar in
...five, six, seven, eight

Paula Abdul- Straight Up:
http://www.youtube.com/watch?v=D5A3yF0bjLo

//B


Kommentarer
Postat av: Azize

hehe ska lära dig embedda in youtube filer.Straight up!

2010-02-12 @ 13:53:42
URL: http://zize.blogg.se/
Postat av: B

Straight up! Yes please haha!

2010-02-12 @ 20:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0