Imma be Gold sneakin´ Paris

Nike Dunk Hi i 24 karat guld - inte gratis!

 

Jag ska till Paris, en av världens vackraste städer säger dom. Jag va där 2007, men jag såg inte det där övervackra, kanske för att schemat var överspäckat med alla sevärdheter, att man inte riktigt kunde ta sig tid att uppskatta allt. Nu ska jag dit igen iallafall, utan planer å bara vara...vi får se vad som händer. Kanske hinner uppskatta det "vackra". Den enda shoppingen jag har planerad (inte för att man behöver planera shopping, det kommer ju ganska naturligt...) är ett par guldsneakers!!! Om jag hittar det, så kommer jag hamna i extas, för jag har sökt land å skog i detta avlånga land...men förgäves!

//B


Kommentarer
Postat av: Chiman

älskar rubriken ;)

2010-02-25 @ 09:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0