Kil me, kil me now!

        

I luuuuuv de här kil-käng-stövletterna i canvas, från Vagabond. De e så sköna å lätta. Das ist so wunderbar! Har lagt undan de svarta, men jag har inte bestämt mig än för hur jag ska göra. 1. Jag har liknande skor. 2. No cash å en vecka kvar till löning. But if there´s a will there´s a way haha! Finns säkert nåt (o)lämpligt hörn där man kan traska fram å tillbaka "samla" dineros "Hey paaaapiiiiiiii! Do u like what you seeee?" ;)
Det jobbiga blir den dagen jag provar de vita å tycker att de e jättenice också! Oooooh noooooo!
Kanske ska snoka upp de vita å prova dem, innan jag köper de svarta...hmmmmm....


//B

 


Kommentarer
Postat av: Azize

gumman! du har aldeles för många skor redan ahaha kil me now, ok kör på dom svarta. dom vita kan du köpa under rean.

2010-02-17 @ 20:25:42
Postat av: B

True...true...och true haha!

2010-02-17 @ 20:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0