Monki & Me


    


  

Det finns en butik där jag alltid hittar nåt varje gång jag går in, det har blivit så pass mycket senaste halvåret att jag har fått tillsägelse av butikschefen att inte handla mer...då e det illa! MEN lyssnar jag - NEJ! =) What´s a girl to do? Om man vill ha en nåt å det fortfarande finns några kronor kvar på kontot, så måste man ju nästan köpa det. Jag får i alla fall sömnsvårigheter annars och tar en massa valium å sömntabletter å en massa annat för att ens kunna få en blund, efter att ha fått en dos av min nya drog Monki...OK, riktigt så illa är det inte. Men ser jag nåt som jag vet att jag vill ha å inte köper det, då fastnar det i systemet och jag går ändå tillbaks en annan dag å köper plagget. Det gäller oavsett vilken butik jag sett den i. Så, lika bra att köpa nåt man vill ha på en gång!
Här är några exempel på det jag plockat på mig på senaste tiden....mina fina red/whites å de alldeles superbt användbara, vändbara sidenjackorna....good stuff!

//B


Kommentarer
Postat av: Chiman

Monki and you verkligen! S:s sääääng hahahaha

2010-02-15 @ 17:47:01
Postat av: Azize

HAHA peri är också monkitokig. Tjejer ska jag komma till er på lördag??

2010-02-15 @ 21:04:48
URL: http://zize.blogg.se/
Postat av: B

I LUUUUUV MONKIIIIIII!!!

Peri är en klok tjej =)

Chiman hittar bara kilili-byxor där haha!

KOM KOM KOM KOM KOM KOM!!!!!

2010-02-15 @ 21:14:06
Postat av: Chiman

Kom kom det blir fun.. så ska jag köra min kurdpappa dans...och köpa kurdbyxorna från Monki!

2010-02-15 @ 22:41:10
Postat av: Azize

hahaha jag dör. kililili byxor.

2010-02-15 @ 23:27:00
URL: http://zize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0