PPQ S/S 2010







Pics: ppqclothing.com

PPQs vår/sommar kollektion för året har alla element som är grundpelarna för min garderob:
Svart - Vitt - Starka livfulla färger - Lite lätt retro mönster - Adidas
Det finns mycket som jag inte ens skulle ägna mer än en sekund åt, men några sköna grejer finns det bland allt.
Det svarta tyget med det färggranna mönstret, med inspiration från Afrika, är en klockis!!! Jag skulle kunna bo i det tyget...slänga upp det på väggarna i stället för tapeterna...slå upp ett tält i det tyget och campa i det i sommar....fixa en båt med sånt segel...ligga på stranden på en stor bit av tyget....hoppa fallskärm i det...allmänt bara snurra runt mig i det å må bra! Luv it!
Det var riktigt sjysst å se PPQs budskap till modevärlden, genom att endast ha mörka tjejer med i showen. Se så fina alla är i dessa färger och den sjyssta håruppsättningen. Good stuff!
Kul också med Adidasjobbet...blev ju inte så pjåkigt.
Längtar till sommaren då man kan slänga på sig alla färger å shiiiiiiiiiiiiiiiine!

//B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0