B/W - Opposites Attract!



Det är mycket Madonna här å där just nu på t-shirtar å linnen...å på tal om Monki,
så har de influerats av just Madonna å bästa Paula Abdul!!! Alldeles alldeles alldeles
första gången jag såg den långärmade tröjan med kotrastprickarna, tänkte jag på
STRAIGHT UP-videon (jag visste inte då Monkis kollektionstanke). Danssweaten å
linnet med printet är taget från Paulas låt OPPOSITES ATTRACT, i vars video hon har
en kärleksaffär med en tecknad katt...japp...
"I take two steps forward/ I take two steps back/
We come together/ Cuz opposites attract..."

Jag har slängt ihop en liten svart-till-vit potpourri:

Svart Madonna T & Vitt Madonna linne: H&M
Vit sketchad Madonna T: BikBok
Alla andra T-shirtar, Opposites Attract, Prickig tjockis: Monki
Leggings: Svarta, American Apparel. Randiga, Luxery Divas
Skinnjacka: Topshop
Sneakers: Reebok Freestyle Hi, Caliroots (eller typ Stadium)
Nätpumps & Nätstövletter: Tiamo (Scorett)
Fet kilis: Vagabond
Nättare kilis: Din Sko
Dansväska: Monki


Shoppa lugnt!


//B


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan, vart köpte du ditt vita madonna linne? Vet du om dom finns kvar? Annars skulle du vilja sälja ditt, är villig att betala mer än vad det kostar, är i en nödsituation.. maila mig på [email protected] så är du snäll

2010-02-27 @ 14:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0