Välkommen!

Efter många om å men sitter jag nu här å lägger in första inlägget i denna

Efter många om å men sitter jag nu här å knåpar ihop första inlägget till denna "fresh from the kitchen"-blogg.
Jag vill börja med ett starkt "Välkommen!" till er besökare och jag hoppas att min blogg ger er en positiv, lugnande och upplyftande känsla. Jag vet inte vad som kommer att hamna här, men det visar sig...
Låna gärna mina Lolita frames och ta en titt in i min sfär (mina Lolitas är dock rosa, men bruntonade. Hittar jag en bild från när jag var 4-5 år och använde dem som mest frekvent, kan det dyka upp här vid ett senare tillfälle). Soooo, welcome and enjoy...

//B

Kommentarer
Postat av: Azize

heey vad kul! det kommer bli ett nöje att läsa din blogg! Puss!!

2010-02-11 @ 22:18:18
URL: http://zize.blogg.se/
Postat av: B

Haha snabb som blixten!!!



Tack canim benim, hoppas det...Det är ju trots allt din persistence som gjorde att jag hamnade här! Puuuss

2010-02-11 @ 22:35:10
Postat av: Chiman

Såg att Zize länkat dig. Oh ska bli nice att läsa din blogg! Puss

2010-02-15 @ 09:14:27
Postat av: B

Välkommen gumman! =) Puss

2010-02-15 @ 09:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0