Gloss me Juicy

Nu när jag reste sist blev jag helt överlycklig över att hitta mitt favoritgloss med min favoritshade!!! Den har varit slut i de "vanliga" butikerna jättelänge nu, men på taxfreen, dääääääääääär minsann! Jag blev så glad att jag köpte tre stycken!!! YES, tre, three, trois, tres, üç, san...3 STYCKEN! Favoriten, som finns med i mitt lilla kollage här, e det den ärtiga rosa i mitten, "Strawberry Funk"....oooooh oooooh!
Jag kände bara att jag ville tillägna en stund åt världens bästa läppglans. Med perfekt klibb, goda smaker och fina färger är Lancômes Juicy Tubes den ultimata läppglansen. Funkar i alla väder till alla möjliga tillfällen. Det skadar inte heller att tuberna är så söta och att de har ny design för varje serie. Men kom ihåg att det är insidan som räknas! ;)

//B

üç


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0