mini MiDi MAXI



Köpte denna fina klänning från Oasis för inte så länge sen. Jag är inte mycket för klänningar och kjolar, men när jag såg den hängandes där i butiken, så kände jag att om det är nån klänning jag kommer ha i sommar så är det den här. Så länge tyget håller tror jag att den kommer vara med mig på somrarna vart jag än befinner mig. Så enkel, så tidlös. Allt hänger på accessoarerna. Pimpa upp eller dämpa ner. Även skoval avgör hela känslan för utstyrseln. Gå i sandaler, gå i pumps, gå i Converse...denna sköning fixar nog allt!

//B

Kommentarer
Postat av: Chim

Snyggt babe! ;) vill ha sommar nu!!

2011-01-18 @ 15:20:25
Postat av: Bilge

Thanks darling! Jag vill ocksååååååå!!! Trött på det här gråa...det har varit vitt å fint, nu räcker det. Bort bort bort! Sol sol sol! =)

2011-01-18 @ 19:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0