Mirror mirror on...









I mer än ett år nu har jag gått å funderat på att pimpa upp lite skor med speglar...men som vanligt har jag inte fått tummen ur och alla finurligheter har blivit kvar i tankesfären. Min tanke var först att jag skulle köpa på mig lite skor och fixa till dem, men sen kom jag på att jag kan fixa till skor som man redan har, som man kanske tröttnat lite på och känner att de skulle behöva en liten uppiffning. MEN nu ska jag fixa ett par minsann. Jag har fått min första beställning! Yeeeaaay!!!
Många har gett sig in i spegelleken, med olika resultat. Från Carin Wester (sooo nice!) till Thakoon till Clarks (?), till och med Reebok har gett sig in i leken, dock inte med rena speglar, utan mer som inspiration.
Skulle du eller nån du känner vilja ha ett par skor "speglade", lägg in din e-mail som kommentar, så kontaktar jag dig.

//B

Kommentarer
Postat av: Azize

fett ju! gillar den andra nerifrån

2011-01-12 @ 22:54:57
URL: http://zize.blogg.se/
Postat av: B

jag veeeeeeeet de är sk*tsnygga! Det är Andreia Chaves påhitt =)

2011-01-13 @ 09:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0